среда, 19. јануар 2011.

Tebi... I mom Beogradu...

Svima onima koji su te bar jednom videli, bar jednom osetili tvoj miris, tvoj šarm i ponos, ništa ne može nadoknaditi prazninu koja ostane kad tebe ostave za sobom..
Tvoje nebo je i moje nebo. Ti si moja potreba, moja navika, moje sve. Beskraj čiji svaki ugao znam, a ipak, ma koliko da te poznajem, uvek se pojavi još jedna neistražena stazica.
Nekad, i sad, ... uvek, bio si tu za mene... A šta sam ja tebi? Još jedan od slučajnih... ustvari, jedan od namernih prolaznika. I koliko god puta da odem, vratiću se jer te volim. Jer ti iz mene ne odlaziš.
I koliko puta da ti kažem da volim tvoju dugu. I vatromet. I gužvu, smeh, pažnju,...
naših ljudi.
Beograđana.
A koliko često vidiš osmeh na licima? Koliko često neko zastane, skamenjen uspomenom, koja je ostala zapisana u memoarima tvoje kaldrme? A koliko mu je drago zbog toga?
Ti se ne menjaš. Ti si stolećima neporažen i svoj. Menjaju se ljudi. A kad se već menjaju, zašto da to ne bude na bolje?
Jer, osmeh je besplatan... I ne mora nužno označavati sreću. On samo pokazuje da još uvek imamo...
Osećanja.

6 коментара:

  1. Fin tekstić :) Lijepo što voliš svoj grad. Mogu tek misliti koliko bi bila hepi da si iz Banje Luke :P :))

    Dobro došla u blogerske vode mala ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Milko.
    :D
    A što se BL tiče... Da ne bismo započeli raspravu međunarodnih razmera, mislim da je pošteno da kažem da je i tvoj grad lep, ali moj grad je meni u srcu. I za mene je bio, jeste i ostaće ako ne najlepši, onda sigurno najdraži. Zauvek.

    ОдговориИзбриши
  3. Tvoj grad je ljepši jedino zato što si ti u njemu. Da si kod nas, bilo bi obrnuto ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Nema na čemu mala..samo kažem kako stoje stvari ;) :*

    ОдговориИзбриши
  5. Slatkorečivost neće tvoj grad učiniti lepšim. :D:D:D
    Šalim se :)
    Hvala, još jednom.
    Nemoj više, uobraziću se ;)
    :D

    ОдговориИзбриши